lite shopping!

god eftermiddag!
ännu en härlig dag :) började med att jag var hos marcus, sen vid elva får jag ett samtal från mor min att jag måste jobba imorgon vilket innebär att planerna för dagen blir inställda, slutar med att vickan stax efter det ringer och vill gå på stan! jag säger ja, så det slutar med att jag hamna på stan vid ett halv två, käkar på hembagarns :) deras sallad är mums så god! sen blev detsjälvklart lite shopping, en ny parfym, samma som jag har men min håller på o tar slut, sen en gul t-shirt eller jaa i den stilen, lite längre ärmar! och sen ett par solglasögon! så det blev en lyckad dag på stan!

och nu om en timma ungefär så har jag tennis! äntligen! känns som att det var evigheter sen jag spela sist så det ska bli skönt :)

nu ska jag nog sätta mig i solen med en bok! hare bra allesammans :)
♥ / sofie

ps.bilder kommer komma så fort jag får tillgång till andra datan.ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0