freeedag!

och dags för skolan igen! usch känner för o va hemma en dag till, men det är nog mest bara för att jag inte orkar gå :p

iaf! idag blir nog en bra dag trots allt :) börjar med skola mellan 9,25 - 14,20, sen efter det har jag lite sparetime till att sola om vädret vill hålla i sig :) sen kl 16.00 är det min tur att inta kassan! kommer stå där till 19 och sen äntligen har jag heelg! kommer bli en lugn kväll eftersom att jag har varit hemma nästan hela veckan med feber o skit. så marcus kommer över så får vi se vad som hittas på! jag vill iaf se på så ska det låta :p hur bra som helst jue ;) nee men jag tror att det här kommer bli en vääldigt bra helg! hoppas jag iaf ^^

undra om man ska fortsätta och fixa och trixa! kanske tvätta håret så det är gjort? japp så får det bli!


ha en bra och solig dag nu!
hugs & kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0