trööött

gud vad trött jag är!
igår så åkte jag till clara vid fyra fem nån gång, tog en långpromenad! sköönt! Sen efter det så satt vi o prata o lyssna på musik, sen blev vi så hungriga så vi kila ner till köket och fick en glad överraskning (iaf jag :p hahaha) för då stod clara's mamma och hade precis börjat med mat! Så vi åt kyckling med potatisklyftor och chilisås :) muma! Sen så kom Anna även över!  Och vips så kommer även Maria dit :) Satt o prata o prata, kollade på tallåsmusikalen från när vi gick i nian (clara's musikal) Var roligt o se ;D hahaha! Kollade på vanlig tv och så märker jag hur dem skrattar, och det var åt mig dem skratta för jag hade råkat somna, så där satt jag med öppen mun som jag kan få när jag lutar huvet bakåt :p men shit vad dem garva där ett tag :p råkade även somna en andra gång, men var faktiskt vaken där imellan ggrna :p Sen när ögonlocken började ge vika en tredje gång så kände jag att det nog kanske var dags o kila hem, klockan var ju iaf halv ett så!.. Men det var en trevlig kväll! Får göras om :)

Vaknade vid halv tio och sen dess har jag inte gjort så jättemkt.. Måste plugga lite och sen så ska jag träffa Annina :)

PUSS!

det är mänskligt att göra misstag


     

från i fredags ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Coolt! :D



"Errare humanum est" ifall du ville veta

2008-10-12 @ 18:20:53
URL: http://mfaps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0