Söndag

Hejsan på er :) Haft en bra helg? =)
Det har jag :) I fredags så var jag hos Annina och hade det trevligt ;) var även nere på stan o träffa lite folk =)
Sen igår så blev det en lugn "hemmadag" =) Kollade lite tv med familjen o så =)
Och idag så har jag varit med min familj o handlat :p =) och sen så har jag varit ute på en promenad med Annina =) trevligt de!

Och nu så sitter jag här,.. borde egentligen plugga men för tillfället så orkar jag inte :/ Men får väl ta tag i det sen!

VET NI????! Snart så äre höstLOV! bara en vecka kvar :D sen LOOOOOOOOOOOOOOV! fatta vad skönt!  festa o jobba ;) hahha! nee, men ni fattar liksom :D

Nej nu blev jag tröött :p undra om jag ska sova lite? hahah  Börjar även bli lite hungrig, och om jag fatta rätt när vi var och handla så blire TORTILLAS :DDD MUMS!
Undra om man ska ta o tjata lite så det händer ngt i köket ;) =)

HA EN BRA KVÄLL! :D
PUSSS


jag vill åka tillbaka till thailand NU!!! :D
nån som vill åka med? ;)
tihiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0