Söndag

Tjoho! Allt bra med er? :)
Med mig är det bara bra =) lite trött bara :p
Eliin sov över hos mig tills idag :) var trevligt :D Men hon var tvungen att åka hem vid ett för båda har asmkt o göra, läxor os å :/ så det var lite småtråkigt, men jag hoppas att vi ses snart igen :)

Så idag blire plugga, och så ska jag träffa annina vid fyra, så får se om hon kan förklara lite för mig, hatar matte B :p
Så måste jag dammsuga lite oxå :p
Det är väl så min dag kommer att se ut =)

Kanske bra o börja på en gång så man inte sitter där vid nio som vanligt :p hahaha!

PUSS



ha en bra dag allihoppa :D
(trots det dåliga vädret :/ )

<3

Kommentarer
Postat av: elin

du är bäst! <3

2008-10-05 @ 14:14:11
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0