skola skola skola

sitter här i skolan och håller på med vårt projekt, inte för att det går så jättebra men vafan :p måste gå igenom det muntligt nån gång bara för idag så är det redovisning. okej, jag kanske sa fel att det inte går bra, utan det jag mena var att vart sitter jag nu liksom, jo HÄR! skulle behöva anstränga mig lite mer så att det går kanon sen när vi står däruppe och ska presentera vårt fadderföretag =)

MIN DATOR FUNKAR IGEN :DDDDD har jag berättat det! aja, om jag har gjort det så får ni höra det två gånger ;) :D Men det enda som inte funkar är ljudet, men man behövde tydligen bara köpa ett nytt ljudkort så det är luuungt ;D

Undra om man ska gå igenom allt muntligt nudå? huum....
Jo det gör jag, även fast han sa att han inte skulle sätta betyg på det muntliga eftersom att det är vår första projektredovisning så vill man ju ändå göra ett bra jobb liksom :)

men först så ska jag skriva ut typ tusen scheman, för på ngt vis så lyckas jag slarva bort allt :p :/

Aja, ha en bra torsdag ;D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0