Onsdag.

Jag vaknar, tittar ut och ser till min förvåning att gräset är vitt (?!) från frosten då men har det redan gått så långt på året?, och det var typ bara 2 grader, kaallt jue :p Men då är det ju snart JUL igen :D ååh jag längtar (a) :p

Nej, men tillbaka till nutid,.. Idag så tror jag inte att jag har ngt inplanerat, ska kanske ta och städa lite i hela huset så mamma blir glad :) Fick ju värsta rycket igår och börja städa mitt rum :p kvart över tio startade jag dammsugarn XD Men man ska ta vara på sådana tillfällen, hade jag bara men eeh orka, jag gört imorrn så hade det nog inte blivit av :p Men nu ser det bovänligt ut igen :D Kanske ska göra så med resten av huset också :p

Men titta! SOLEN skiner ner in här :) va myysigt!
Måntro om man ska börja städa nu då,... =)

PUSS från mig!


8.45 hemma hos moi!
fast lite mer vitt var det :p

Kommentarer
Postat av: elin

längtar till vintern?! du kan inte vara frisk...

2008-10-29 @ 15:33:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0