Ny måndag! Ny vecka!

Så var det dags med en ny vecka! Men som jag sa igår så är det inte vilken vecka som helst utan det är veckan innan LOOOOOVET :D Vad jag längtaar :)

Men tillbaka till dagen, idag så fick vi sluta halv tolv :D så hiiimla skönt, men sen så har vi ju prov imorn, lite mindre roligt men ändå =)
Åkte ner på stan med Annina o åt på Coffe House :) Var mysigt =) Gick lite på stan o kolla, hitta en ganska så mysig kofta, men sen om den passar mig är ju en helt annan fråga :p Men ska kanske testa den igen på fredag när lönen kommer :) Får se hur jag tycker att den ser ut då =)

Fick även reda på att jag ska jobba imorgon efter skolan och på onsdag morgon :p lite jobbigt o gå upp kvart i sex (på onsdag) när man har sovmorgon till halv tolv men vad gör man inte för sin köra mamma när hon behöver lite extra hjälp :) såklart sa jag ja!

Nu ska jag dricka lite saft och göra klart franska-översättningen och sen vid sju så är det TENNIIIIS :D får hoppas att det går lika bra som det gjorde förra gången om inte ännu bättre ;D tihi!

Hare bäst!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Emma P

vi får ta vara på dessa tidiga avslut.

soft med jobb och pengar :D

2008-10-20 @ 14:57:05
URL: http://emmamariaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0