Norrköping

Hejsvejs! Nu har det varit lite dåligt med uppdatering här för min del, men jag ska försöka skärpa mig =)

Lite tillbakablickar;
Söndags: Åkte till Eliin och sov där :D
Måndag: Tennis och på kvällen kom Lollo, färga hennes hår.
Tisdag: Idag så börja det med att jag vakna tio över sju pigg o glad :) Hoppade in i duschen fixa mig lite, väckte sen Lollo, dags för frukost och sen efter tio nån gång så åkte vi till Norrköping med familjen min för lite shoppiing :)
Hittade ett par svarta leggins, en vit kofta, en mörkgrå stickad kofta-aktig grej, ett vanligt svart linne, en tub-kjol/klänning, dust till håret för volym, tre st hårspray, bodylotion och sen så fick jag två filmer, ena har jag redan sett (1408) så hiimla läskig men den var bara tvungen att följa med, kostade bara 49:- så det var ju asbilligt ;D även SATC-filmen fick följa med :) så den sista blir ikväll, den andra vågar jag inte se ensam :p

Köpte även ljudkort så jag nu kan lyssna på musiik på min dator ;D och sen en ny skrivare,.. ÄNTLIGEN!! våran har varit jättekonstig jag vet inte hur länge nu, men nu har vi en som funkar, pappa hjälper(hjälpte) mig med installeringen men sen drog han och skjutsade iväg adam på lan och självklart så kom jag fram till ngt som jag verkligen INTE förstår :s PAPPA KOM HEM OCH HJÄLP DIN DOTTER NUU!!! :p nee men seriöst, fattar ingenting :p asså det är en speciell fråga, så jag har inte bara luft innanför pannbenet ;p
Ringde pappa nyss och han lova att komma hem så fort som möjligt o hjälpa mig :p :D Tur att man har såna som kan lite mer än mig i familjen >< Men man kan ju inte va duktig på allt ;D hahah!

Det är väl ungefär såhär det har sett ut sen sist jag uppdatera :p Hoppas att ni har haft det lika bra som jag :D
Nu ska jag se om jag fattar, fast jag vågar nog inte göra ngt, då krashar väl hela datorn för mig xD haha..

PUSS!


Lite av mina inköp, fick inte med allt för lite hade jag på mig :p :)
 

filmerna jag köpte/fick :)

Kommentarer
Postat av: elin

det bara lät bra tyckte jag ;)

2008-10-28 @ 20:10:23
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: xonx

Bra blogg :)

Besök gärna min fotoblogg.

Följ den gärna också på bloggkoll.se.

2008-10-28 @ 20:16:17
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0