Liten paus

Tar en liten paus i pluggandet, lr man kan nog inte direkt kalla det för plugg men jag kommer inte på hur jag ska skriva för att det ska blir bra liksom :S :/ Har en hemtenta som ska vara inne torsdag senast 23.59.. Så på ett sätt så är det ju bra, för om man ska lämna in det under dan så har man ju bara onsdan på sig men nu när man ska skicka in det och senast midnatt så får man ju en extra dag på sig :) Me like!

Sitter annars o tittar lite på desperata hemmafruar =) samtidigt som jag pratar med annina i telen :p och så sitter jag här o glor i bdb och läser bloggar :p

Nej nu måste jag göra nge vettigt innan jag ska sleepa, börjar kl sju imorn :p
SOV GOTT!
PUSS!




så mkt men ändå så lite.. :p

så det kan gå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0