God kväll!

Gud vad svårt det ska vara att komma på nya rubriker, så om det kommer en del som är lika så äre bara o gilla läget :p men jag ska försöka o komma på nya ;p

Iaf så var det ju tennis idag :)
gick väl som det gick men bättre mot slutet iaf =) så det var tur det, särskilt för dem här hemma, för har det inte gått hyfsat bra så kan jag bli på lite dåligt humör för jag vet att jag kan bättre... Men men, det är bara o hoppas på att det går bättre nästa gång =)

Och förut när jag fick höra från en del att dem hade fått skolkatalogen så ville ju jag oxå få den o kolla på alla klasser men nope, jag fick vänta till halv FYRA, då kom posten, och det var inte första gången dem var så sena, förut brukade dem ju komma vid ett, visst jag hade kunnat haft förstående om det hade varit snö upp till knäna eller hagelregn, men så var inte fallet. Aja, fick den iaf till slut och då hade Clara kommit hit =) Så när jag hörde att den (katalogen) kom så rusa vi ut för o hämta och kollade igenom den som små barn på julafton XD hahahah! Jag blundade iaf inte så det var ju tur ;D

Och som sagt så var Clara här ett tag förut =) Kollade då i katalogen och sen bara satt vi o prata o prata, blev lite flummigt där mot slutet och särskilt när hon var på väg o åka hem >< men som man säger; ett gott skratt förlänger livet  så jag kommer nog att leva länge xD hahah :)

Och vill ni veta ngt hemskt, jag har fått ett jävla virus på min dator, så jag kan inte ens starta datorn, lr joo den startat men sen stängs den av och sätts på igen, vet inte om jag berättat det här tidigare men det är ju tråkigt, jag har ju ALLA MINA bilder och musik o sånt på den datan,.. Så det kommer ju försvinna, men Adam skulle iaf höra med en av hans kompisar om han kanske kan hjälpa mig och fixa den, för han e en riktig hejjare på det där :D Får hoppas det löser sig :)
Nej nu ska jag inte tråka ut er mera, måste plugga nu så jag kan lite till imorn iaf =)

Sov Gott Allihoppa :)
PUSS


såå hiiimla roligt det är ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0