=)

Hej på er! =)
Haft en bra dag? :) Det har jag :p Först så vare skola, lite segt, har varit hur trött som helst, så sista lektionen blev lite flummig men det är ju roligare o sitta o skratta än o sitta o va tjurig :p lr vad säger ni? ;D
Sen efter skolan så blev det fika med ngra tjejor från klassen på coffe house =) var trevligt! Har aldrig fikat där förut, och det var en av orsakerna till att det blev just där, för när dem fick höra att jag aldrig satt min fot därinne så blev det e himlans liv :p så vi var ju bara tvugna att kila dit för en fika :) Slutade med att hälften av oss satt kvar till nästan halv sju :p och vi kom dit tjugo över tre :p Men det var bara roligt :)
Och just nu tar jag en paus från franska-pluggandet,. Usch va jobbigt det är att lära sig all grammatik :/ usch, nee det gillar jag inte :p men men, vad ska man göra, bara o försöka printa (?) in det i hjärnan!

Nu måste jag återgå till pluggandet och snart så äre ju grey's anatomy ;D
Ha en bra kväll allesammans :D
PUSS  <3


=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0