-rubrik

Tar en liten paus i städandet, räner runt som en jag vet inte vad :p haha! Har hittills bara gjort hallarna :p men som ni märker så har jag tagit en del pauser för det tar nog inte 3 timmar och städa två hallar, men vem vet :p
blir väl köket och vardagsrummet sen då,,.. Uj va duktig jag känner mig, men tyvärr så kan jag varken tvätta eller diska, fattar inte tvättmaskinen och om mamma instuerade (?) mig genom telefon så skulle det väl ändå sluta med översvämning och diskmaskinen har jag bara inte lärt mig än :p Men dammsuga och torka o så kan jag ju, så dem får bli glada över det lilla jag gör :D

nu ska jag sluta babbla gojja ;p
dags att återgå till städningen :D yey! haha xD

PUSS





det här är ungefär jag just nu, springer hit och dit för att hämta och lägga undan massa skit :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0