YEY :D

VET NI! VET NI! VET NI VAD!!!!?
Jag var ju till tandregleringen idag! OCH VET NI VET NI! Dom sa att nästa gång så ska vi(dom) ta bort den :D :D :D :D Fatta hur glad jag blev då!!! Och det är inte alls lång tid tills dess, den nionde december har jag en tid igen,kl 10.50 ska jag vara på plats :D

Men jag kommer ju inte få ett hollywoodleende direkt men det kommer ju att bli bättre än innan iaf :)
Idag så fick jag även ta ett sånt där avtryck med den där äckliga blåa leran som gör att jag får kväljningar :/ usch vad hemskt det är, så där satt jag och försökte andas genom näsan, tårarna började rinna och det slutade med att jag satt dä och höll hon som är assistent (även hon som ska ta bort den den nionde :D ) i handen :p så illa kan det bli! Men jag klara det! :) Men jag tror inte att dom spände, känns inte som det iaf ;p Men guud vad jag längtar tills den nionde nu ;D

Vilket intressant inlägg det blev :p

Annars så har det inte hänt så mkt, gick till skolsyster med min hals och hon sa att den var svullen, som om jag inte förstått det redan!  Men att det nog var ett virus. Huvudvärken har även kommit tillbaka och så är jag hungrig, och har lite ont i öronen, men annars bara bra ;D

Tennis ikväll, får se om jag orkar,men jag hoppas det :) Fast förra gången jag var hos skolsyster så sa hon åt mig att det inte var så bra o träna om man har ont i huvet,... Men det är ju sååå roligt :D

Sen vill jag åka o shoppa :D Fast denna lön kommer att gå åt till julklappar, men det är ju roligt o shoppa det med ;D

Nu ska jag ta och rota lite i frys o kyl för o se om det finns nge gott :D
Hare bra!




Jävla bullshit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0