Tisdag

Blev inget bad idag :D slutade med att jag inte kunde ;p så det var ju tur xD
Annars så har allt som stod på dagens lista att göra blivit gjorda, har vart på stan och köpt present till erika med elin :) vart på körskolan och fixat lite så snart får jag nog börja övningsköra :D hann även åka och titta på färgexemplar, träffat Erika och Jessica på stan :) Var länge sen jag såg dem! Och efter allt detta så hamnade jag hemma hos Annina :) Kom hem för lite mindre än en timma sen,...
Ska kanske plugga om jag orkar, annars så tar jag allt imorgon, det låter bättre för nu är jag så trött :p
Men innan jag somnar så ska jag nog kolla lite på Top Gear ;D
Imorgon så är det sovmorgon :D börjar fem över halv tio ^^ Sköönt de!

Nu ska jag tvätta bort sminket och sen kolla på tv, går det ngt bra just nu? =)

Juste, värsta stora händelsen, jag hade nästan inget smink idag i skolan, eller okej, jag somnade med sminket igår så det som var kvar från gårdagen hade jag på mig, men hur mkt var det egentligen ;p hehe! Men imorgon blire som vanligt igen ^ XD

Nej nu ska jag slita mig härifrån!
GoNatt <3

 
sofie = trött här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0