tänkte bara...

säga GOD MORGON!
Har precis ätit frukost och tvättat håret och nu är det dags för hårtorken att komma fram ;p sminka & klä på mig sen äre time for schoool! Och igår fick jag veta att vi inte har nån rättskunskap idag och vet ni vad det betyder, joo att vi slutar halv ett idag :D inte så jobbigt, bara tre lektioner, F&K, idrott och matte + att vi har en lunch därimellan ;p

Efter skolan blir det att dra ner på stan och köpa födelsedagspresent/julklapp till fröken annina :) Vad det blir kan jag icke säga, det får bli när hon fått den ;D


Ha en braig dag :)

Puss ♥


Kommentarer
Postat av: elin

mjoo men jag vet inte varför men ärligt talat så försöker jag vara till lags för alla mina vänner hela tiden för jag vill ju det, mina vänner liksom.. men fan för att man aldrig räcker till..

2008-11-25 @ 17:33:10
URL: http://elixerixon.blogg.se/
Postat av: elin

mjoru, skulle du vara i mina skor och se saker som jag så skulle du med förstå. men det blir bättre! som allt annat

2008-11-26 @ 15:32:19
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0