Sunday

Kom hem för ett litet tag sen från Elin! Har varit en rolig helg :)
Fredag liten fest ;D Och igår så åkte jag ju då till eliin :D Har kollat film o käkat PIZZA ;) och lite annat smått o gott ;D

Måste plugga lite, men jag orkar inte just nu, får ta det efter GOSSIP GIRL som jag verkligen inte får missa IGEN!! Skäms på mig som har missat det två ggr på rad, men vickan har vart snäll o uppdaterat mig lite ;p Men ikväll, nej då MÅSTE jag bara se det :D

Börjar bli lite hungrig nu igen, även fast jag åt asmkt mackor hos Elin förut så e jag ändå lite hungrig, får ta o tjata på mamma ;D Pappa slutar ju ändå snart och då borde nog han också va lite hungrig :p
Bara det blir nge gott :D

Sen så tkr jag att värken i örona kan ta och försvinna för en gångs skull, börjar bli ganska så trött på det här nu!
Men nu ska jag inte tjata på om det :p

Ska kila upp till mor och tjata på mat xD
PUSS PÅ ER!



okeej :s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0