Sovit gott?

Det har jag :) Och jag hade gärna sovit några timmar extre :p men men, dags och hoppa upp tidigt idag med, hade ju lockigt hår igår så det innebar att tvätta håret idag med :p

idag ska jag göra allt som jag inte gjorde igår, och tragiskt nog blir det verkligen allt jag har,.. För jag orkade verkligen inte igår =/ Får ta nya tag idag :)

Mamma förvarnade mig om det var halt idag och mkt väl när jag tittar ut så ser det ut att va snorhalt :O det gillas inte! Så det blir att gå till skolan idag, vill ju inte riskera ngt ;p Så det betyder att jag måste gå vid åtta för kvart över så ska jag träffa Annina =)
Och hon är kvart över sju nu :O Nu måste jag verkligen skynda mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0