Söndag.

Nu har det blivit lite glest här igen med inlägg men jag har bara inte haft nån inspiration att skriva ngt vettigt :p
Så som det har blivit förut så får ni en lite tillbakablick på vad som har hänt denna helg;
Fredag: Jobba mellan 7-17, småfest på kvällen ;D
Lördag: Fika hos släktingar, sen inte mkt mer..
Söndag: Fotografering med Clara, jag som modell ;p Bilder kommer komma nån gång ;D Så fort jag får dem :)

Se vilken sammanfattning. Inte så mkt, men ändå..
Imorgon äre skola igen då, gå upp tidigt igen som vanligt :p Men det ska även bli skönt att få in rutinerna igen =) Men vad jag inte längtar till är matteprovet som vi ska ha, usch! Jag HATAR matte B! Fy o Blä säger jag bara!

Så nu blire plugga, plugga o PLUGGA!

Så vi hörs nog inte mer förens imorgon, om jag inte slinker in här en snabbis in läggdags ;D
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0