Söndag

Hejsan på er :) Allt bra?
Själv är jag ganska så trött, gick upp kl 6 och då var det bara att göra sig iordning, fem i halv gick bilen som planerat :) Skönt o slippa gå ;p
Dagen har bestått av mycket jobb men även mycket skratt  ;D Alltid lika roligt o jobba! Fick sluta kvart i två, kände att jag var klar då :p Gick hem till Solis o Alf där min mor var o fika, sen så skulle dom på julmarknad så då fick jag skjuts hem så det var snällt :) Har gått ganska så mycket idag ändå,ända gångerna jag varit stilla är när jag har fikat och ätit mat, och det var sammanlagt ca 45 min,.. Men som sagt roligt :)

Det snöar ute just nu =) Vi kanske får en vit jul iaf! Får hoppas på det :D
Annars idag så står det plugg på listan!
Men först så ska jag nog sova, är så himla trött, har bara sovit 6 timmar inatt och jag behöver 8 så det måste jag ta igen ;p

Ha en fortsatt bra söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0