SNÖÖÖÖ!

Det snöar, eller så har det gjort det iaf :D Sitter på företagsekonomin tittar ut och ser till min förvåning att det SNÖAR! Och inte lite heller :p så nu är det vitt ute :D
Idag så har det annars varit en ganska så lugn dag, har inte hänt så mkt direkt. Det enda roliga var volleybollen då vi vann alla våra tre matcher ^^ Askul! ;D

Ikväll äre Grey's Anatomy :D weey! aasbra jue!
Måste även plugga idag, måste verkligen göra geografin nu, så den blir klar nån gång, sen har jag en svenska argumentation som ska skrivas till på fredag =/ usch!

Men nu ska jag dricka varm oboy och sätta mig framför tv:n ett litet tag sen blire plugg för hela slanten ;p




utanför för typ en timma sen, vitt!
(ljuset på bilden blev askonstigt därför svartvit :p )




jag för några veckor sen ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0