slaskigt och blaskigt

usch vilket tråkigt och äckligt väder det är ute =/ varför kunde inte snön ha stannat kvar för? va? bläääää!
annars idag så var det skola då, fick sluta tidigare för vi var så himla sega xD gick direkt till mamma för jag trodde att jag skulle jobba, men så var inte fallet, mamma hade tydligen skickat ett sms men då min mobil dog imorse så har jag ju inte kunna sett det så jag gick till spece helt i onödan, men jag satte mig där och väntade på mamma, hann äta lite och plugga litegranna så egentligen så gjorde det inte så mkt =)
ska jobba imorgon ist :) och hela helgen ;p men det ska nog gå så bra så :)

nu ska jag tvinga mamma o skära upp ananasen för jag suger på det men fick plötsligt ett sug på det, en mini-ananas är det till o med ^^ hehe!
puss!

 ANANAS = MUMS FILIBABA!

Kommentarer
Postat av: elin

fan alltså.. jag tror jag aldrig har ätit annanas.. hum. skumt?

2008-11-27 @ 20:44:45
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0