seg morgon

nu är man trött, fast inte undra på när jag knappt har sovit ngt inatt, har legat och vridit och vänt på mig, sen blir det ju inte bättre av att först så ringer mammas väckarklocka i typ 5 min innan dem fattar aha är det så man stänger av den, så himla duktiga föräldrar, sen så ringer den om igen, men då är det två väckarklockor som ringer om jag inte hörde helt fel, så då vaknar jag igen, sen vid sju då ringer pappas väckarklocka, och den bara ringer o ringer o ringer, sen fattar jag att pappa inte ens är inne i huset utan vad jag gissar på garaget, så då kutar jag upp och stänger av den, tror ni att jag får igång klockradion då lr :p men iaf, tillbacka o försöka sova lite, men titt på fan, då ringer den där jävla klockan igen och den låter väldigt fint kan jag tala om! NOOT! Så då är det bara upp igen och stänga av, men denna gång lyckades jag stänga av den helt ;D Nu till det bästa på morgonen, vid halv åtta ungefär, joo va händer då, jo då startar pappa rallybilen och varvar lite smått o så för han skulle tydligen köra upp den på en släpkärra, så då startar han den om och om igen, och det blir ju verkligen inte bättre av att mitt rum är granne med garaget, uppfarten och gatan utanför, så där ligger jag och trycker en kudde över huvet för att få bort ljudet. MEN VET NI VAD?! Efter det så lyckades jag faktiskt somna i ungefär en timma i sträck :D Och så vaknar jag av att det ringer halv tio, men jag gav fan i o svara, tänkte ju inte då heller på att det bara är jag som är kapabel till att svara för tillfället, brorsan skulle väl knappt vakna om det åkte en stridsmaskin utanför :p

Nu ska jag inte klaga mer, men tänk vilken härlig morgon jag har haft xD

Kvällen igår var iaf trevlig, var hemma hos en som heter Estelle, kommer inte på vad det var hon kallades men så himla snäll tjej :) Vi var bara ngra stycken men det var hur trevligt som helst, så snälla människor :)
Och sen när jag skulle gå hem så träffa jag en av adams kompis syster, och hon erbjöd mig skjuts hem och det passade utmärkt för hon skulle ändå hämta adams kompis härhemma, så då slapp pappa hämta så det var snällt av henne :)

Men nu måste jag skynda mig, blev lite ändrade planer igen, först så skulle jag till elin, sen inte och nu prata med henne precis och nu ska jag till henne,och bussen går tjugo över elva! lite smått stressad kanske, så nu blir packa snabbt, men utseendet, vafan, det var ju fredag igår så :P

Men vi hörs sen :)
PUSS 

Kommentarer
Postat av: elin

SÖTUNGE DU ÄR! <33

2008-11-08 @ 12:43:08
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0