Morning!

God Morgon På Er!
Nu har ännu en ny vecka börjat med läxor och allt annat som står planerat på veckans to do-lista!
Idag på min planering står det;
Skola, Tandregleringen, Tennis och Plugg.
Så kommer min måndag att se ut =)

Är helt jättetrött annars, är som vanligt varje måndag tvungen att gå upp runt halv sju för o tvätta håret ;p Och NEJ jag kan inte tvätta håret kvällen innan för då blir det mysko, och jag lovar er, jag har testat men resultatet blir inge bra tyvärr =/
Så ska föna håret, men först blire frulle så att håret hinner självtorka lite innan. Ännu en bra sak som jag kommit på, att man ska vänta ett litet tag efter att man tvättat håret, det blir bättre då ;p iaf för mig :)
Men nu väntar frukosten!
Ha en bra måndag!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0