Måndag - yr - mår illa

vilken härlig start på veckan eller vad säger ni? :p vaknade idag med illamående och att mitt huve snurra sådär som det bara brukar efter en rolig fredagskväll när man ska sova och inte vågar stänga ögonen för att då snurrar det bara mer, så kändes det imorse och det var inte så roligt, så jag kände inte för o gå till skolan, bad pappa sjukanmäla mig och sen så sov jag till tio halv elva och nu sitter jag här och skriver en sammanfattnig som redan ska vara klar. mitt mål är att det ska vara klar kl 12 vilket är om ungefär en halvtimma, men har inte så mkt kvar, har skrivit det mesta. undrar bara på hur den blir för mitt huvud är inte på topp om man säger så =/
men men, back to work now! sen sova lite och sen, jaa det få ni nog höra sen :p
♥ puss från mig!

Kommentarer
Postat av: anninaaaaa

miss you!

2008-11-24 @ 12:02:33
Postat av: Sofie

miss you too!

2008-11-24 @ 13:07:31
URL: http://sossefis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0