Måndag.

Vanlig skoldag idag =) Inte så jättejobbigt, fika på finansieringen ;D Gooda negerbollar ^^
Fick sluta tidigare för att vår lärare var tvungen att åka iväg, men det gjorde ju inte oss ngt ;D Skulle inte ha slutat än så det var ganska så skönt :)
Men måste ta och göra mitt ekonomi-arbete så jag inte sitter tills imorgon kväll och sliter som en jag vet inte vad,.. :p


Ikväll så kommer farfar o farmor hit =) Dom ska kratta löv o så åt oss imorgon ;) hehe!

Men nu måste jag börja med mitt arbete så jag får ngt gjort :D Och veeet niiii vaaaad? ;O Gossip Girl går i repris just nu ;P utifall man missa ngt igår ^^

Hare bra!
PUSS



jag i mimmis hus på Disney!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0