Lördag

Gårdagen bjöd på lite middag och andra trevligheter hos Erika :) Var trevligt de! Fick även träffa hennes kille och han var jättesnäll :) Hann även med en Mc Flurry under kvällen med DAIM (a) Tack Erika! :D
Hade även ett väldigt roligt samtal med pappas arbetskompis som var ganska så full XD Undrar om han ens kommer ihåg nått :p
Men som sagt, en trevlig kväll :)

Och idag vid nio-tiden så kom Elin över =) Käkade lite pizza och pratade :) Sen vid elva så följde jag henne till bussen. Och det är kallt och halt ute så jag varnar er, ska ni gå ut så ta varma kläder och skor och gå försiktigt så att ni inte ramlar och gör illa er! :)

Tror att jag skulle träffa Clara idag :) Ska ta och ringa henne snart! Sen så skulle jag hjälpa mamma o handla lite så då får jag ännu en promenad :)

Nej nu ska jag slå en pling till fröken Clara =)

Puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0