God Morgon på Er!

Sovit gott? :)
För tillfället så sitter jag här med en stor kopp varm choklad (a) Mmmm! Så gott det är ;D

Igår blev det en lugn hemmakväll :) Annina kom över runt 6 nån gång, åkte direkt och köpte cola och kebabtallrik :)
Kollade på Sex And The City - the movie ;D Kollade även på Idol, fast vi såg inte vem som åkte ut, eller är det vilka? jag har ingen aning XD Men treevligt var det iaf :)
Skönt o bara sitta hemma och ta det lungt =)

 +  +  = en trevlig hemmakväll =)

Idag blir det riva lite mer tapeter och städa rummet som mina färäldrar har tjatat på mig att göra i en vecka, men när skulle jag ha hunnit med det liksom?! Det har inte funnits tid till det mellan pluggandet och slappandet, eller okej, ist för o slappat så kunde jag ju ha städat,... MEN man behöver ju vila efter en låång dag i skolan och sen när det väntar ännu mera plugg när man kommer hem ;p

Men först nu så blir det nog att lägga sig i soffan och kolla på nån bra film:)
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0