god kväll!

nästan precis hemkommen från clara :) har varit en väldigt trevlig kväll med god mat och mycket skratt :D åt kyckling med klyftpotatis, sallad och en jättegod dressing/sås! mums! kladdkaka aktig efterrätt som åts tillsammans med ben & jerry - glass =) en super trevlig kväll helt enkel!
råkade även säga att jag ska gå hem på ett sätt som gjorde att både louisa och clara låg på golvet o garva xD hahaha! och jag skratta så jag fick ont i ryggen :p men det är en sån sak som man måste va där för o förstå ;p
Men tack för en väldigt trevlig kväll/middag!

Nu har jag precis tvättat håret och ska snart soova! börjar kl sju imorgon, men som tur är så får vi skjuts till jobbet så då kan jag sova till 6 vilket jag tackar för, bilen går fem i halv och på 25 min så hinner jag ju bli klar :)

Men nu snart så ska jag sooova :D
Så;
GODNATT & SOV SÅ GOTT! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0