God förmiddag!

Gårkvällen bjud på både skratt och lite rädsla ;p Började med att vi åt laxplanka, MUMS! satt o prata lite, jag fick även se dansbandskampen för dom, även fast dom typ hatar sån musik,iaf clara ;p fast jag missa vilka som gick vidare =/ :p
Efter det så blev det film med efterrätt, chokladglass med marränger ;D Kollade på When a strange calls och 13 snart 30 för att dem inte skulle va så rädda när dem skulle gå hem ;p
Sen satt vi bara o prata, fast jag halvsov nog mest, var så himla trött, hade typ ingen ork i hela kroppen :s
Dem gick hem vid halv två tror jag och då blev det raka vägen till sängs för min del :p

Nu ska jag käka fukost! Hörs sen =)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0