frukost

sitter just nu och äter min frukost som består av macka med ost och varm oboy :) Kan nog va bra med lite värme i kroppen för när jag tittade på termometern så var det minus tre grade ungefär .p kaaallt!

Idag är det fredag den 21 november vilket betyder att vi ska till Erika för att fira henne då hon fyllde i onsdags :D Ska bli veldans trevligt ;D Äta lite god mat och så :)

Men först nu halv nio så ska jag till skolsyster och prata lite :p Hoppas det går bra iaf ;p

Nu ska jag ta och sminka mig så jag inte skrämmer folket i skolan :p
Ajusde, mamma fick igår hem en eyeliner från face i geléform som man målar på med en pensel,lite skumt, är ju så van med att använda i form av ja ni vet hur dom ser ut,. Men i geléform? Det har jag aldrig hört talas om :p Så UPP TILL BEVIS ;D
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0