freeeeeedag!

så är det fredag igen! jisses vad veckorna går fort :o lite skrämmande faktiskt :p Men det betyder bara att snart är det den 9 december 1½ vecka kvar ;D och sen så äre jullov :D
måste börja shoppa julklappar snart också! men vad ska man köpa? :s Har ett humm om vad men till en del är jag helt lost :s


annars så har jag precis ätit lite ananas (a) och vet ni vad jag märkte? ^^ joo att både ananasen är gul och det är jag med eller jaa mitt gula linne ;) snacka om o matcha ^^ hehe!

oj, redan halv nio! dags o göra sig iordning inför schoool! efter school så kanske det blir jobba, vet inte än, får se vad mamma säger när jag slutat :)
det var allt för mig denna fredagmorgon! Har ni tänkt på att det här är sista fredagen denna månad ;O aja, nu vet ni det iaf :D
Puss från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0