Freeedag!

Så har ännu en vecka bara sprungit förbi! Shit vad fort det går asså, helt sjukt :p
Aja, idag är det skola som vanligt då, men jag typ älskar fredagar, inte nog med att det är sista skoldagen på veckan, utan att vi har en härlig liten sovmorgon, bara tänk er att börja halv tio en fredag och gå till tjugo över två, inga jobbiga lektioner heller, eller okej franskan, men den orkar jag inte gå in på nu :p

Fick reda på igår att vi inte har juridik eller FE,kommer aldrig ihåg vad det är för lektion, vet bara att det är Dag vi har :p Men idag så skulle han tydligen bort så vi får en liten härlig håltimma i samband med lunchen, så igår efter att vi slutat så gick jag och Emma till vår franskalärare och tänkte fråga om vi inte kunde få ngn hemuppgift eller så, men när vi väl kommer dit så ser vi att hon sitter och skriver på ett härligt litet test tills idag :D XD Så då sket det sig, men hon gav oss förslag på vad vi kunde göra, först blev det stan, men sen kom hon på den braiga idén att vi kan ju baka, så att vi kan fika lite ;p Så det är vad jag och Emma ska göra på vår håltimme xD Tror jag? :P
Berättar sen vad vi lyckades få ihop för ngt ;D

Oj, nu måste jag föna håret ;D Och sen kolla om vi har ngt att äta, mår illa bara för att jag är så hungrig:/ NOT GOOOOD! :P

Ha en super bra FREEEDAG :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0