FREDAG!

Äntligen fredag!! Och jag vet inte om jag vågar säga det här men jag tror nog att vi inte har NÅGRA läxor till nästa vecka, eller okej, en inlämningsuppgift men den kan jag även jobba på både måndag och tisdag i skolan om jag kollade rätt, iaf en av dem dagarna, så det är ju lungt liksom ;)

och imorgon så ska jag nog följa med Elin BÄSTA! hem till björkvik :) ska bli roligt! Vi skulle kanske bowla på söndan om hennes pappa mådde bättre om jag läste hennes blogg rätt! Så han får ta och KRYA PÅ SIG! I vilket fall som helst, även om det inte blir nån bowling så vill man ju inte va sjuk liksom.. Jag bara längtar tills den här jävla förkylningsgrejen jag har fått ska försvinna!

Nog om det,. Ikväll vet jag inte vad som händer,.. Ska träffa Annina iaf ;D Det är en sak som är klar, men utöver det får vi se ;)

Men ni får nog höra mer imorgon eller kanske ikväll!
Jag hör av mig!
Ha en super bra FREEEDAG!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0