försvinnnnn

snälla huvudvärk och rinnande näsa!!! GO AWAY!!! NOW!!! Har inte tid med sånt här nu, måste hänga med bra i skolan då jag har fått reda på att även fast jag skrivit två G-prov (i olika ämnen) så har jag ändå chans på VG i båda om jag bara skriver lite bättre dem nästa gångerna =) Så nu tänker jag satsa järnet! Ska även börja plugga till engelskan och matten, jaa alla ämnen,.. Hoppas det kommer gå bra i dem ämnena oxå :) Bara o kämpa på!

Håller annars på och river ner lite tapeter i mitt rum, det ska ske en förändring där och nu när jag börjat riva så måste vi ju måla o så ;D smart va?! Nu har jag använt hjärnan igen och det känns för det dunkar som tusan XD HAHA!

Men just nu håller jag på och försöker att göra ett vackert reklamblad xD Lite småroligt faktiskt! Lite krångligt bara o komma på hur den ska se ut :p

Hare Bra!
PUSS
!

Kommentarer
Postat av: elin

jaaaa, du och jag <3

så det ska vara bästaste vännen!!!!

2008-11-06 @ 19:34:22
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0