del av din värld

det är just den låten jag sitter o lyssnar på nu;D Lilla sjöjungfrun vettni :D hahah xD Jag har gått in i värsta Disney epedemin eller vad man säger, kan sitta o lyssna på denna, hakuna matata aah you name it :p

joo, nu kan jag ju berätta vad vi baka för ngt :) Det blev en muffinskaka med vaniljkrämfyllning i mitten ;D den första blev lite misslyckad men den andra blev bra :)
Det var jag, Emma och Annina här hemma, bakade och spelade smurf-hits och nån mer skiva med lite äldre låtar XD Rooligt var det iaf ;D

Nu ska jag sätta på nån bra låt och dansa liite, är ensam hemma ;D hehe!



ha en bra kväll nu!
det blir inge festa eller gå ut för mig ikväll så ni kommer antagligen få höra
mer av mig innan kvällenhar nått sitt slut ;p
Hörs sen!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0