bläää!

usch o fy o blä för ont i halsen!! det bara kliar och håller på =/ me don't like! + att vi har ett trevligt prov i svenska oxå som jag skrev igår, me don't like that either! :p

Orkar inte göra nånting, varken plugga eller ens tänka, blir bara så trött och då vill jag sova, i sömnen där detta inte existerar, drömma sina underbara drömmar om hur det kunde va :p tihi!

Nej men titt på fan, nu känner jag en liten huvudvärk som kommer lite smygande,... Kan dagen bli bättre? ;D XD

Nu måste jag äta o plugga lite till svenskan =)
wish me luck!
PUSS

Kommentarer
Postat av: elin

jag kan berätta i telen eller på msn, vill inte skriva det här ;/ men jag är ett dumhuve...



SAKNAR DIG MED bästa du <3

2008-11-05 @ 16:32:27
URL: http://elixerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0