bad idag!

usch! idag ska jag bada på idrotten, och det är SJÄVVALLT (?) Tänk att jag sätter på mig den dära saken frivilligt på skoltid ;O OMG! Nerå, det är bara så att Annina skulle slippa bada själv =) Så det betyder även LOCKIGT hår idag :( Nerå, men om jag får till det bra så brukar jag kunna acceptera mina lockar ;D Får bara ta med mig typ hundra produkter XD
Sen idag så ska jag träffa Elin på stan :) Ska köpa present till Erika för hon fyller imorgon :D
Pappa babbla även om att vi kanske skulle skriva in oss på körskolan oxå :) Och att vi skulle åka och titta på vilken färg jag vill ha i mitt rum, ni förstår jag vet inte om jag har sagt det, men snart så har jag rivit varenda liten skarv och bubbla på den där väggen XD
Tillsist så blir det nog plugga, glömde bort att skriva geografin så får ta och göra det idag ;p

Men allra först så ska jag nu leta fram frukooost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0