vad det ska regna..

det bara regnar och regnar och regnar just nu, inte så jätteroligt, men kanske välbehövligt om man tänker på att det inträffat nån skogsbrand (har jag för mig), kommer inte riktigt ihåg vart men jag har hört att det har inträffat, så om man tänker på det viset så är det ju bra, det blir ju så torrt annars. men nu har det regnat ett litet tag och jag tycker att det kan sluta nu men jag har hört att det ska regna eller iaf va dåligt väder tills på måndag. vi får se hur det blir men jag hoppas att dom har fel ;P

vad står på dagens schema idag då?! skola som vanligt med utegjympa som jag hoppas blir innegjympa :) sen efter skolan så ska jag va med Elin gumman :D

nu måste jag skynda mig om jag ska hinna´i tid till skolan, jag är såå himla seg på mornarna ibland men nu kanske jag får lägga på ett kol ;D

ha en bra dag!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0