trevlig onsdag!

igår åkte jag ju som sagt till norrköping med Elin och Jessica för lite shopping :) var myys.. Köpte en persikafärgad (tror jag färgen heter) t-shirt, en helt vanlig men det blir nog snyggt när man blir lite solbränd, en gul lite längre "tröja", ett vanligt vitt linne, långa svarta leggins, en bh, hårborttagningskräm till bena, och nylonstrumpor så det var en väldigt trevlig shoppingtur, och lägg märke till en grej, jag brukar oftast köpa mörka eller svarta tröjo och så men det enda som jag köpte som var svart igår var legginsen, haha ;P

sen på kvällen så blev det förkrök hos mattis innan vi drog ner mot stan, vi skulle till typ djulö tror jag det var, men på vägen ner så mötte vi allt folk och dom sa att det var typ helt tomt där nere så då gick vi tillbaka ner mot stan och träffa lite folk där :) trevligt!

blev en väldigt trevlig och rolig dag, först shopping på dagen och sen lite feest på kvällen :)

annars idag så ska jag nog inte göra så jättemycket, kanske läsa lite läxor, tråkigt men det måste göras nån gång.., sen ikväll så äre tennis =)
nej nu ska jag ta och slänga mig framför tv:n!
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0