torsdag!

så var det nästan slut på ännu en vecka i skolan. vilket innebär att det börjar närma sig vårat efterlängtade sommarlov :D

idag har det ju då varit skola som vanligt, en ganska lugn dag, inte så många lr jobbiga lektioner och det gillas :)

var förut till onoff och lämnade min mobil som krånlar med bilderna, asså jag kan ta kort och så men dom sparas inte i Galleri där dom ska sparas, dom går till minneskortet direkt, och det konstiga är att inte ens alla bilderna hamnar där. men nu har vi allafall lämnat in så vi får se vad det är för fel o så. hoppas det går och fixa, jag gillar ju verkligen min mobil, den är ju så rosa och fina (ljusrosa) :D men under tiden är pappa så snäll så jag får låna hans tills vi får tillbaka min :) jag måste ju ha en mobil liksom, man klarar sig ju inte annars ;P

och ikväll så är det tennis, och min tränare sa att det var tävling, och det betyder lite mer folk och jag typ hatar när det kommer folk och kollar, men förhoppningsvis så kanske matcherna är inne så att vi är ute eller tvärtom, hoppas det går bra iaf, blir så himla nervös vet inte varför men jag bara blir det.. kan typ inte serva lr ngt :P och om vi nu har nån plan och spela på?! aja, han sa ju att det var träning som vanligt så då ¨måste det ju finnas en bana ledig. smart jag e va? ;D

nej nu ska jag ta och plugga italienska, har prov imorrn, men jag tror nog att om jag tänker efter så kan jag lite mer :) asså än vad jag själv tror, men det får vi se när provet har rättats och så.

Hare bra allihoppa! <3

image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0