Torsdag

God Morgon!
Torsdag vilket innebär att snart så är ännu en skolvecka slut :) Vad kan det va, 11 skoldagar kvar med idag då. Tänk snart så är det sommarlov :D Längtar!

Idag så börjar jag halv tio, en del kanske tycker att jag är konstig som är uppe redan nu, men jag gick upp lite extra tidigt för att se om jag behövde tvätta håret och det behövde jag :P så det är typ allt jag har gjort hittills, ska snart ta och käka lite frukost och börja göra mig iordning.

Och idag får jag reda på vad jag fick på mitt italienska-prov, gick hem förra tosdan så jag hann inte få veta och sen på fredan så var det ju friskvårdsdag. Men en del som går i min grupp har sagt att min lärare sa att det hade gått bra för mig med, så vi får se vad hon menar med bra :)

Sen är det inte så mycket mer än skola som står på listan idag, jo tennis kl åtta :) Sen efter det så får jag sova ;P
Nej nu måste jag kila så jag hinner med allt =)
Puss 


jag hoppas att det inte är mig du menar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0