Snart svenska!

hallu i detta vackra väder :)
har nysshaft utomhus-idrott, och snacka om att det blev varmt :P solen bara stekte, visst det är väl skönt men man vill ju inte ha nån bonn-bränna (stavas det så?) men vi kastade spjut och jag kan ärligt säga att jag inte var nge bra alls xD hahahah! men jag fick iväg det iaf ;P
och snart så har vi svenska, och självklart så har jag inte läst på läxan, aja får sitta och se söt ut ^^ hahaha jag bara skojar :P aja, får bara hoppas att han inte frågar mig nge...

sen efter skolan så ska jag vara med ELIN :D hon ska sova hos mig ikväll sen så ska jag sova hos henne imorgon:) så det blir en hel helg med Elin =) kuligt tycker jag!
ska träffa henne på stan sen direkt efter skolan :)

nej nu måstre jag kila. börjar snart!
Pusshejs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0