Rast

har just nu rast till ungefär kvart över tolv då vi har engelska, alla har nybörjarspråk (lr jaa inte alla men en del) och det har inte jag så jag sitter här i datasalen med Fanny =)

dagen började med nationella i matte, gick ganska bra på en del frågor men på andra gick det skit!! usch! jag hatar verkligen nationella, jag blir så himla uppstressad och så glömmer jag bara bort allting :/ inte bra det...
det är det enda jag har gjort hittilss och ätit luch då, pasta med ngn konstig sås, hellre det än blodpudding eller potatisbullar :P

nu har jag bara ett nationellt prov kvar och det är i franska, har det på onsdag nästa vecka... sen vet jag inte om jag har så mångra "andra" prov kvar, engelska och natur som jag vet nu iaf. hoppas att det är allt.. orkar inte mer, börjar bli lite skoltrött om man säger nu, så ett långt skönt sommarlov skulle inte sitta helt fel just nu :)

nu ska jag gå och bli lite social!
hare så bra! Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0