Onsdag!

hejhej! allt bra? :)
idag så har jag haft nationella prov, matte del 1 och engelska muntligt. matten gick väl sådär, får se men jag fick totalt hjärnstillestånd för jag ville verkligen bevisa att jag kan och förtjänar VG o så men självklart glömmer jag bort hur man räknar vissa saker :/ inte bra det.. engelskan gick väl bättre, jag är inte så jättebra på att prata men jag gjorde mitt bästa, för man får liksom ett ämne som man ska prata om och vi hade en kvart på oss att förbereda oss, men hoppas att jag blir godkänd, i båda ämnena :)

snart så har jag tennis :D har inte spelat på nån vecka, så vi får se hur det går ;P

och för er som vill veta så har Elin kommit tillbaka, lr ja det var hon som ringde mig men det viktiga är att hon lever och mår bra, men för tillfället är lite hungrig (nu när jag skriver detta då :P) hoppas hon hittar nge att äta ;D

nej nu ska jag packa väskan och fylla vattenflaskan ;P måste ju ha vatten annars dör jag ju ><

hare bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0