Onsdag och datalektion

hejsan på er allihoppa :)
just nu så har jag datakunskap och det är hur roligt som helst ;P INTE!!!! vi håller på och gör en tidning. ska skriva artiklar och så och just nu så tittar arivan på mig, vilken syn va ^^ haha NOT!
nej men tillbaka till det jag nyss prata om, vi håller som sagt på och skriver artiklar och jag tycker det är ganska svårt, har ju fasen ingen fantasi typ, och om jag har så är den helt bortblåst ><
ska man försöka igen måntro? =)

annars idag så blir det väl och göra läxor och spela tennis :D

och annan onödig information är att jag börjar bli förkyld, så himla jobbigt, och just nu är den sämsta tiden att bli sjuk, typ två veckor kvar i skolan och inlämningar och nåt prov kvar, så man kan ju inte liksom stanna hemma för då får man ångest sen när man ligger efter :P

nej nu ska jag göra ngn nytta :)
hare bra allihoppa :D
PussPuss <3

Kommentarer
Postat av: Arivano och Veronica

Det var en bra syn!

2008-05-28 @ 15:10:19
Postat av: sofie

hahahah :P

2008-05-28 @ 16:04:52
URL: http://sossefis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0