nu blev jag glad :)

var hos tandregleringen idag och fick reda på att jag ska få tandställning :) på måndag skulle dom börja med vad det nu var :) vet iaf att det var överkäken vi skulle börja med, sen fick vi se om jag behövde på underkäken. men bra hoppas jag att det blir. så nu kanske jag slipper skämmas över mitt dracula-leende :P

annars har det bara varit skola som vanligt, inga konstigheter =)
har tennis om en timma ungefär så det ska bli roligt. det är bland det roligaste jag vet, man kan bara släppa alla tankar och fokusera på spelet, så himla skönt :)

nej nu ska jag käka lite glass så att det inte försvinner nge onyttigt när jag tränar sen ;P haha
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0