Måndag

så har en ny vecka börjat, väldigt segt oxå, herregud jag höll på och somna på historialektionen, allvarligt jag satt och nickade till några ggr :P haha! men gud så trött jag var, och när vi satt och läste så böjde jag huvudet framåt lite och lite på sne bort från läraren (som jag brukar när jag läser) och håller på och somnar. men jag har klarat mig igenom hela dagen iaf ;P

ska inte göra så jättemycket idag, visst jag har lite men jag orkar bara inte :/ så hiiimla seg just nu... hoppas bara att det inte blir en sån vecka då man är seg hela tiden, för det har jag inte tid med :P

nu ska jag fortsätta göra ingenting och käka liiiite glass :) mums!

Pusshejs

image47
it's driving me crazy sometimes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0