hemkommen!

hejsan!
kom hem vid halv nio efter en lång dag i sthlm :) har varit jättetrevligt!
gått runt i massvis av affärer, en del hade jag inte ens varit inne i :P men jag är ju inte där så jätteofta.
hittade iallafall tvåpar shorts, en tub topp, och en annan tröja-liknande som jag inte vet vad jag ska kalla den men fin var den iallafall :D så lite grejer hittade jag iallafall =)
det enda jobbiga nu är att jag har ont i bena, är ju inte så van att gå så här mycket, sitter ju mest still i skolan.
Men en bra dag har det varit :)

Och imorgon så ska jag åka till Elin :D ska bli roligt de!
Men om jag ska kunna va pigg imorgon så måste jag nog gå och lägga mig nu, bussen går ju 9.25.
Så Godnatt!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0