Heeeeej :D

Hejsan! Allt bra?
Här är det underbart :D det har ju varit värsta varmt idag ju! lite för varmt men det har ju bara varit för att det blivit lite kvavt och så i klassrummen men annars så är det ju helt underbart:D

Idag så har jag då varit med Elin :D har nyss följt henne till bussen, lite tråkigt att vi inte kunde va längre men det går ju inga bussar, men sen så ska vi ju va på söndag igen :D
Annars så har vi solat och käkat glass och godis ;)

Vet ni vad? :) Jag klarade mitt franska nationella prov :D jag fick G på skrivdelen, G+ på läsförståelsen och VG på hörförståelsen :D VG!!!! asså jag hade typ förväntat mig IG på ngt men jag klara det, jag var nog inte så jättedålig som jag först trodde :P men det är ju bra :)

Och imorrn så ska jag till Sthlm med Clara, ska bli trevligt :D vi ska shoppa och så ;) jag ska främst kolla om jag kanske hittar ngra shorts och ngt till när vi slutar skolan, så vi får se vad jag kommer hem med :) ngt blir det iaf.

Nu ska jag ta och ringa Clara som jag egentligen borde ha gort för ngra timmar sen, men idag har jag haft minne som en guldfisk, inte bra det... Hoppas hon förlåter mig (A)

Ha en underbar fredagskväll!
Pusss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0